Víkend v Krkonoších

16. srpna 2014 v 16:46 | Sebian |  diary

8.8. - 9.8. 2014

Tak se po několika dnech zase hlásím :) Na začátek bych asi měla napsat, že cesta proběhla dobře, což znamená, že já, mamka, nevlastní taťka i ta stařičká Fabie přežili mojí jízdu po dálnici :D Trhla jsem svůj dosavadní rekord v rychlosti jízdy, který byl 110 km/h. Na dálnici jsem při předjíždění frčela kolem 150 km/h. Jsem rebel! 3:D Cesta trvala asi 3 hodiny, takže moje krční páteř dostala silně zabrat. Cestou jsme šli na prohlídku zámku Karlova Koruna, který byl vážně moc pěkný. Hlavně ta zahrada. Všude, vážně všude tam pobíhali pávi.

Nelekejte se délky článku - to ty obrázky :D

Karlova Koruna

Jako další jsme plánovali navštívit Pevnost Josefov, ale už po vjezdu do města nám něco nesedělo. Ulice byly plné - vážně plné!! metalistů, satanistů a lidí oblečených jen v černém oblečení. Někteři vypadali dost divně a nebezpečně. SPZ aut byly snad ze všech míst světa - Ukrajina, Estonsko, Polsko, Německo, Izrael (ten nás fakt překvapil), USA apod. Asi půl hodiny jsme jezdili po městě a hledali místo na zaparkování - marně. Všude bylo plno. Všude. Volné parkovací místo nebylo ani pro postižené, lavičky, chodníky i trávníky byly obsazené metaláky. Potom jsme se dozvěděli, že je tam nějaká metalová akce Brutal Assault. Takže jsme se rozhodli, že to vzdáváme a vydali jsme se do Náchoda, kde jsme šli na prohlídku zámku. Docela mě mrzelo, že jsme neviděli ten Josefov, protože podzemní chodby bych viděla fakt ráda. Ale zámek v Náchodě byl taky pěkný :) Večer jsme zašli na náměstí, kde jsme si zašli na večeři. Jedno jsem ale vážně nepochopila - proč mají všude draky! Vážně nevim proč, ale jsou tam všude :D

Část náměstí v Náchodě. A po věži dolů zase leze drak! :D

Potom nás čekalo ubytování. Nebo spíš najít nějaké ubytování. Našli jsme turistickou ubytovnu - říkám vám, už nikdy víc! Jediné dveře, které tam byly, byly ty vchodové. Do koupelny ani na záchod nebyly. Postele radši komentovat nebudu a stěny už vůbec ne. Nevím, z čeho je ta ubytovna postavená, ale stačí, aby někdo nad vámi jenom chodil - ano, jenom chodil! a zdi vržou tak, že se nedá spát. Takže jestli jsem se za noc vzbudila 10x, tak je to možná málo. Naštěstí jsme tam spali jen jednou. Další den brzy ráno jsme se vydali na Sněžku. Nahoru jsme se vyvezli lanovkou a dolů šli pěšky. Cesta nahorů trvala kolem 20 minut a dolů jsme šli asi 3 hodiny. Bez přestávky. Ten terén u vršku byl šílený :D Obdivuju ty, co to dokázali vylézt nahoru. I když je pravda, že těch, co šli nahoru pěšky moc nebylo. Sice tam šíleně foukal vítr, ale za ten výhled to stálo :)

Lanovka

Cesta nahoru

Pohled dolů

Vrchol

Vlevo Polsko, vpravo Česko ^^

Snažila jsem se vyfotit Ještěd :)

Cesta dolů. Tady už byly díky Bohu chodníčky!

O:)

Po takovém sestupu jsme dostali šílený hlad, takže jsme si došli na oběd. Po obědě jsme se vydali na poslední zastávku před odjezdem domů - Hrádek u Nechanic. Cestou jsme zabloudili, takže jsme jen tak tak stihli poslední prohlídku :D Je to prý nejčervenější zámek v ČR. Tak posuďte sami.

Hrádek u Nechanic

No a to bychom nebyli my, kdyby se nám zase nestala nějaká fajnová věc. Asi třičtvrtě hodiny jsme jeli za úžasně rychlým kombajnem, který se bohužel nedal předjet. Teda předjet by se asi dal, ale řidič si náramně užíval toho, že nás za sebou drží. Aspoň to tak vypadalo, protože když jela auta proti, tak se uhnul co nejvíc ke straně, aby se neťukli, ale hned potom se vrátil do středu silnice tak, aby ho taťka nemohl předjet. Ten už za volantem rostl, my se tomu s mamkou jenom smály. No a to bych nebyla já, abych to nevyfotila, že jo! :D

Tím skončil náš výlet do severních Čech. Asi dva dny jsme byli doma a potom zase na pár dní hurá na Vysočinu. O té udělám ale článek příště. Omlouvám se, že dneska neoběhnu, protože za hoďku mám sraz s kámoškou a jedeme do Písku na Kisspárty. Takže první komentáře ode mě čekejte nejdřív zítra :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Denisa Denisa | Web | 17. srpna 2014 v 8:56 | Reagovat

Proboha, ty fotky jsou tak krásné!Miluju takové výlety!A ty zahrady kolem zámcích bývají fakt krásné i my jak jsme byli o prázdninách v Kroměříži tuším? Teď si nemůžu vzpomenout, měli tam fakt krásné zahrady.

2 Dominika Dominika | Web | 17. srpna 2014 v 20:20 | Reagovat

Wow :-) Takže zo Sebian sa stala na chvíľu fotografka.. Keď to porovnám s mojimi dnešnými fotkami a pokusmi vyfotiť les... Tak radšej skončím skôr ako začnem, lebo moje pokusy boli strašné.
Je tam krásne. Hádžem si to na svoj zoznam :-)

3 Vall Vall | Web | 17. srpna 2014 v 21:48 | Reagovat

Fotky jsou nádherné, ta kvalita!:)
To my, když jsme šli na Sněžku, tak jsme šli nahoru pěšky i dolů pěšky:) Byl to pro mne super výlet!
Ty jsi si to tam určitě užila! Ten kombajn, vážně naštve i pomalá auta (která chytla dneska nás :D)
S kámoškou si to užij:) Na tvé komenty se těším!

4 Limonáda . • Blowme.blog.cz Limonáda . • Blowme.blog.cz | Web | 18. srpna 2014 v 10:29 | Reagovat

No koukám, to jste si museli pořádně užít co ? :) Fotky jsou krásné ! :)

5 Inny Emilly Inny Emilly | Web | 18. srpna 2014 v 11:40 | Reagovat

ty rebelko :D pávi jsem měla na všech těch zámcích a tak vždycky nejraději, trochu jsem se jich ale bála
vypadá to, že sis to celkově užila, to je dobré, :)

6 Limonáda . • Blowme.blog.cz Limonáda . • Blowme.blog.cz | Web | 18. srpna 2014 v 12:54 | Reagovat

Chápu, věř mi že než jsem se naučila něco zpatlat taky mi to trvalo :D

7 M` M` | Web | 18. srpna 2014 v 13:59 | Reagovat

super fotky :)

8 Inny Emilly Inny Emilly | Web | 18. srpna 2014 v 15:11 | Reagovat

děkuji :) to mě těší, že si myslíš, že si to můj blog zaslouží :)

9 Ilyya Lay Ilyya Lay | Web | 18. srpna 2014 v 15:17 | Reagovat

Celkově sem si totiž affs smazala, mám jen oblíbené blogy.) Samozřejmě to ale neznamená že bych tvůj blog nemohla navštívit:)
tou lanovkou bych se teda projela..hned:) pěkné fotky.)

10 Lů | Web | 18. srpna 2014 v 15:33 | Reagovat

Jééé, výlet to musel být hrozně fajn! Já nikde takhle nebyla, ani nepamatuju. :)
Brutal Assault, na takovou akci jsem vždycky chtěla, některý z kapel, který tam vystupují, jsem dost ráda poslouchala, ale to už je pryč. :D Věřím ale, že to muselo být šílený a že tam muselo být fakt všude plno.
Na tý ubytovně bych to asi nepřežila. :/ :D Ještě, že jste tam byli jen jednu noc. :)
Ten výhled je nádhernej! Ty fotky se ti hrozně povedly! :)Já bych to za tím kombajnem nevydržela, jet takovou dobu. :D Ty jo, jsem hroznej nervák, možná je dobře, že nemám řidičák. :D

11 Holy Holy | Web | 18. srpna 2014 v 17:37 | Reagovat

jé na Vysočinu? :D tam bydlím, tak si to tady užij :3 a hezké fotky na té lanovce jsem taky byla :)) ale v zimě:D

12 Tereza. Tereza. | Web | 18. srpna 2014 v 19:04 | Reagovat

No, Náchod-tam jsme se byli podívat se třídou,bylo to tam fajn.
Fotky jsou fakt krásný,hned bych tam jela!
Jojo,tak jet za nějakým kombajnem je "strašně fajn",znám to moc dobře.
Musela sis to užít!:)

13 Simix Simix | Web | 18. srpna 2014 v 19:28 | Reagovat

Ahoj :)
To je dobře, že jsi cestu zvládla :)
Koukám, dost jste toho prošli :)
Hlavně že to bylo fajn :)
Ty fotky jsou luxusní. Zvlášť nemůžu z toho kombajnu ... a toho, jak jsi popisovala to předjíždění .. tak ahoj :)

14 Darkness ღ Darkness ღ | Web | 19. srpna 2014 v 18:32 | Reagovat

My jsme jeli do Krkonoš, když jsem byla na prvním stupni a koukám, že se tam snad nic nezměnilo. :D Ráda bych se tam někdy podívala znova zažila trochu nostalgie. :3

15 laitram laitram | Web | 19. června 2015 v 8:53 | Reagovat

nebankovní půjčky mladá boleslav :-|

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.